Dag allemaal! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu Dag allemaal! - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu

Dag allemaal!

Door: Kim Sangers

Blijf op de hoogte en volg kim

26 November 2015 | Nederland, Zutphen

Hi!

Bedankt voor alle berichten voor een fijne reis!

Ik ben er helemaal klaar voor mp3 speler gevuld met nieuwe cd's van Anouk, Marco en Adel en mijn hele Play list kom ik de reis wel door.
Toch maar voor de zeker even langs de dokter geweest en wat kalmering tabletten gekregen (oxazepam) en ja ik neem ze alleen als ik weer hysterisch ga worden.
Lijst mee voor de Opiumwet anders ben ik bang om opgepakt te worden hehe..
Als we dan toch bezig zijn gelijk maar door naar de tandarts en naar de kapper...

Zoals vele van jullie meegekregen hebben is mijn vader onverwacht in het ziekenhuis terecht gekomen deze week, gelukkig hoefde hij er maar 1 nacht te blijven en konden we toch nog even gezellig eten met z'n 3e voor ik weg ga .

Na 10x mijn koffer ingepakt en uitgepakt te hebben denk ik dat ik nu wel alles heb.(Veels te veel)
Snorkel, bikini en paspoort en reistabletten en vliegtickets en natuurlijk mijn kaarten voor het dolfijnsnorkelen,zijn in ieder geval het belangrijkste nu!

Nog even knuffelen met mijn katten en gedag zeggen tegen vrienden en familie ben ik er den ik wel klaar voor!

Op na een reis van 11 a 12 uur jaja ik en stil zitten en dat 11 uur lang. Ik hoor sommige al denken, medelijden met de gene naast je! ( ik stiekem ook ) en ook nog 2 uur stil staan op Bonaire OMG!

Maar ik heb het er allemaal voor over!




  • 29 November 2015 - 17:32

    Elise De Krosse:

    Hoi wereldreiziger!!
    Gelukkig ben je er. Wat 'n lange reis he. Eerst maar 'n beetje bijkomen; zeker vanwege 't tijdsverschil en dan lekker genieten!!
    Het zal wel lukken denk ik.

    Groetjes uit 't koude, natte en stormachtige Zutphen.

    Liefs, Elise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zutphen

Abc reis

Mijn abc reis maand november en december

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Willemstad..... Home sweet home

14 December 2015

Curacao, dolfijnen en Aqafari

11 December 2015

Dag Bonaire

08 December 2015

Schildpadden

06 December 2015

Bonaire!!!
kim

Eindelijk is het zover

Actief sinds 09 Nov. 2015
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 7304

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 20 December 2015

Abc reis

Landen bezocht: