Eindelijk op Aruba - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu Eindelijk op Aruba - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu

Eindelijk op Aruba

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim

30 November 2015 | Nederland, Zutphen

Ja hier ben ik dan! Na een flinke reis van 10 uur waarvan 3 uur echt verschrikkelijk was.. Want ja het kan alleen mij overkomen wij zaten in een Cycloon dat is dus heeeeeul veel wind en regen!
Maar ik ben er en dat is natuurlijk erg fijn!

Bij aankomst hartelijk onthaald met een cocktail door Uncle Ben met Lieve meid welkom op Aruba One happy Island!!Uncle Ben zei ook nog even moet niet gek kijken als hier alles 10 minuten later komt of helemaal niet! Morgen weer een dag! Euh ok!

Op naar mijn appartement en die is aardig aan de ruime kant met een heerlijk bed! eigen keuken douche en een tv allemaal top!

Na heerlijk gegeten te hebben bij mijn nieuwe mama's wij zorgen voor je lieve meid! Nou ik vind het allemaal prima! Was 6 uur in de avonds en dus bij jullie 12 uur snachts had ik aardig honger!

Na een goede nacht rust en een goed ontbijt bij mijn mama's maakt Tante een heerlijke omelet voor me een Uncle Ben schonk een heerlijk bakkie voor me in!

Ik dacht het is hier wel erg bewolkt voor de Antillen! En tuurlijk Kim is hier dus sturen we nog een storm!
Net liggend in het zwembad moest ik als een malle gaan rennen!
Met bakken uit de lucht en alle straten onderwater staan dat je dacht zozo die zee is dichtbij! Iedereen die zegt dat de buien op de Antillen heftig zijn en maar 5 min duren! Nou lieverds hier heeft ie dus mooi de hele dag geduurd!
Alles was blank (wat sowieso al gek is hier) en niks reed en iedereen aan de bar dus ik mijn welkom drankje maar gehaald!

Na 45 min een taxi besteld zou binnen 15 min komen dat werd 60 min maar goed alle tijd!
NA een ongelofelijke grote Jumbo te zijn gegaan, een pin automaat zoeken! Nou die heb je er ook genoeg maar er zit alleen geen geld in!
Veel mensen uit Venezuela komen hier om te pinnen de koers van de dollar is beter! wel 30 pinautomaten verder en een taxi rit van 25 dollar armer weer geldloos in het appartement!

In de avond kon ik eindelijk naar het strand !!! DE ZON!!! eindelijk!
En heet dan het dan is maar echt heerlijk!

Mijn eerste woorden op het strand WAUW en het nummer van Marco borsato op de achtergrond met MOOI was het perfect! met de zin ' Hoe mooi kan het leven zijn!' nou hier is ie heel mooi!
Met een corona in mijn hand eerlijk uitzicht van de zee na de stormen kan mijn vakantie vanaf nu alleen maar beter worden!


  • 30 November 2015 - 07:54

    Tamara:

    Super dat je reis goed is gegaan !! En wat heerlijk om NL in dit drama weer achter te laten hihihi

    Wanneer je de gebruiken "eigen" hebt gemaakt wordt het vast allemaal makkelijker :p

    Geniet van alles !!

  • 01 December 2015 - 23:20

    Elise De Krosse:

    Zoals ik al reageerde op jouw fb berichtje: een goede reis... enz. Dat was niet voor niks. Jou kennende zag je toch wel op tegen de vliegreis. En het bleek inderdaad wel spannend te zijn. Maar... je bent er en alles is goed gegaan. Joehoeee.
    Ik moest wel lachen om het feit dat je zo lang op de taxi moest wachten. Tja, zo haastig als het leven hier is, zo relaxed gaat alles daar. Dat is wennen. Ik noem dat tempo doeloe haha.
    Nou, geniet er nog maar lekker van en ik ben dan ook erg benieuwd naar het vervolg van je reisveslag. Ik maak me wel druk om het Sinterklaasfeest van a.s. donderdag op de bso met allemaal stuiterende kids.
    You chill girl!!

  • 02 December 2015 - 04:15

    Kim:

    Ik kan prima wennen aan standje Doelde! Verveel mij geen moment hier..De menden zijn zo relax en grappig.. Zou zo gaan emigreren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zutphen

Abc reis

Mijn abc reis maand november en december

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Willemstad..... Home sweet home

14 December 2015

Curacao, dolfijnen en Aqafari

11 December 2015

Dag Bonaire

08 December 2015

Schildpadden

06 December 2015

Bonaire!!!
kim

Eindelijk is het zover

Actief sinds 09 Nov. 2015
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 7292

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 20 December 2015

Abc reis

Landen bezocht: