Schildpadden - Reisverslag uit Klein Bonaire, Bonaire van kim sangers - WaarBenJij.nu Schildpadden - Reisverslag uit Klein Bonaire, Bonaire van kim sangers - WaarBenJij.nu

Schildpadden

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim

08 December 2015 | Bonaire, Klein Bonaire

Vandaag de boot gepakt naar klein Bonaire.

Eerst moesten we nog even een penning halen en laten zien dat wij daadwerkelijk kunnen snorkelen! Die hebben we gehaald en zijn klaar voor het openwater met stroming!

Halve wegen zei de meneer op de boot dat wij eerst onze tassen op het eiland konden zetten en dat hij ons met de boot naar een boei zou varen en dat wij zo met de stroming mee naar de plek waar onze tassen staan konden gaan snorkelen met de stroming mee, dat zou ongeveer 45 min duren en onderweg kan je dan eventueel op land even uitrusten!

Het uitzicht onder water kan ik alleen maar van dromen! wat een super uitzicht!
Ik was in het begin wel wat bang voor wat ik tegen zou gaan komen, maar eenmaal onder water wist ik niet waar ik allemaal moest gaan kijken!

Het onderwater leven is net een film hier, tropische vissen om u tegen te zeggen en al het groen onderwater is niet te beschrijven!
Je hebt hier niet eens tijd om bang te zijn!

Na ongeveer 15 min snorkelen kwamen we toch wel mijn grote wens tegen!
SCHILDPADDEN!!! en nog wel in de vrije natuur hoe vet is dat?

Hij zwom zo relax en had volgens mij geen besef dat wij naast hem zwommen!
Zo rustig zo easy going echt te vet voor worden, natuurlijk foto's maken en een filmpje gemaakt! Tip op Bonaire neem vooral een watercamera mee!

Om even bij de komen zijn we klein Bonaire op gegaan om even bij te komen en de adrenaline te laten zakken gingen we weer vol goede moed het water in!

NA weer ongeveer 20 minuten zwemmen zag ik er weer 1 WTF gewoon 2 op 1 dag!
Weer filmen foto's en andere duikers erbij gehaald aangezien dit niet vaak voor komt!

Deze schildpad gaf even een show weg met ademhalen zwemmen ademhalen boven water en er vandoor te gaan in de diepte!
Wat een mooie beesten!

Ik snap steeds meer waarom Freek vonk zo enthousiast is als hij wilde dieren tegen komt!

Wow wat een dag!

Wilde dolfijnen en schildpadden mijn vakantie kan niet meer stuk!

Klein Bonaire is overigens ook erg mooi ze hebben hele leuke krabbetjes daar!


  • 08 December 2015 - 09:58

    Elise De Krosse:

    Wauw wat gaaf Kim!! Echt sprookjesachtig onder water!! Dit vergeet je nooit meer!

  • 11 December 2015 - 05:04

    Kim Sangers:

    Nee, deze reis ga ik zeker nooit meer vergeten

  • 18 December 2015 - 09:09

    Tamara:

    Jemig, krijg gewoon kippenvel als ik jou enthousiasme lees hahahahah Echt geweldig , jaloersmakend die foto's en filmpjes ! Echt zo super te gek dat je het deelt met ons allemaal !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Klein Bonaire

Abc reis

Mijn abc reis maand november en december

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Willemstad..... Home sweet home

14 December 2015

Curacao, dolfijnen en Aqafari

11 December 2015

Dag Bonaire

08 December 2015

Schildpadden

06 December 2015

Bonaire!!!
kim

Eindelijk is het zover

Actief sinds 09 Nov. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 7298

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 20 December 2015

Abc reis

Landen bezocht: