Mijn reis - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu Mijn reis - Reisverslag uit Zutphen, Nederland van kim sangers - WaarBenJij.nu

Mijn reis

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim

09 November 2015 | Nederland, Zutphen

Na veel aanvraag of ik jullie op de hoogte wil houden van mijn reis doe ik het maar even op deze manier.

Hoe deze reis is ontstaan:
Een jaar geleden is mij gevraagd of ik mee wil op een reis buiten europa.
Daarop zegt namelijk niemand nee, maar ja net weer op mezelf gaan wonen na allemaal toestanden en tja ik werk maar 20 uur hoe ga ik dat doen?

Na veel sites te bekijken zijn we in overleg gegaan, we willen toch wel relax vakantie en dingen ondernemen.
Ik zei al waarom gaan we niet naar de Antillen? En waarom 1 eiland doen als we er toch zijn? Dus zo kwam het idee van de ABC reis.

We beginnen op Aruba dan Bonaire en als eindbestemming Curaçao!

Na de prijs opvraag was dat best pittig maar goed je doet het maar 1x en het is nog altijd goedkoper dan steeds van Nederland heen en weer gaan..

Ik ben op mijn werk gelijk gaan vragen of ik extra kan werken en dat kon! Ik draaide dubbele diensten als er iemand ziek of vrij was, was ik er weer..
Ik wil hier mijn collega's echt nog heel erg voor bedanken zonder dit alles had ik het niet kunnen doen!

We hebben duidelijk nog geen planning op de Antillen alleen op Curaçao natuurlijk met dolfijnen snorkelen... Mijn grote wens om op Curaçao met dolfijnen zwemmen.
Daar kwam ik op een site voor aquafari dat kan maar in 10 landen op de wereld en lucky me ook in Curaçao. ..

Het was allemaal erg aanpoten dit jaar me alles werk en privé omstandigheden maar des ondanks ben ik erg trots op mezelf dat ik het allemaal voor elkaar heb geregen en veel meer in mijn mars heb dan ik altijd heb gedacht!

Nu kan ik alles los laten en lekker een maand genieten en tevreden terug kijken op het jaar die moeilijk was dingen los heb moeten laten maar ook veel voor terug heb gekregen. .

Ik ben tevreden en trost en ga nu lekker genieten!


  • 10 November 2015 - 09:23

    Elise De Krosse:

    Hey Kim,

    Nou, ik vind het echt super stoer van je hoor! En... ik ben tegelijkertijd wel 'n tikje jaloers! Lijkt me heerlijk daar! En wat leuk dat ik je reis mag volgen. Ben ook heel erg benieuwd naar je belevenissen daar!! Als je weer terug bent in 't koude en natte Zutphen, kom je maar eens gezellig bij me langs om bij n kopje thee of 'n glas rose haha... lekker bij te praten.
    Ik kijk uit naar je volgende reisverslag.

    Liefs, Elise

  • 23 November 2015 - 12:04

    Mama:

    Nou Kimmie, ben erg jaloers op jou en vindt heel stoer dat je dit gaat ondernemen, je hebt groot gelijk!!!
    Wij volgen je op de voet hoor, laat die mooie foto's en verhalen maar komen straks.
    En skypen hoor !!!!!!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zutphen

Abc reis

Mijn abc reis maand november en december

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Willemstad..... Home sweet home

14 December 2015

Curacao, dolfijnen en Aqafari

11 December 2015

Dag Bonaire

08 December 2015

Schildpadden

06 December 2015

Bonaire!!!
kim

Eindelijk is het zover

Actief sinds 09 Nov. 2015
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 7325

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 20 December 2015

Abc reis

Landen bezocht: