Curacao, dolfijnen en Aqafari - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van kim sangers - WaarBenJij.nu Curacao, dolfijnen en Aqafari - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van kim sangers - WaarBenJij.nu

Curacao, dolfijnen en Aqafari

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg kim

14 December 2015 | Curaçao, Curaçao

Bon dia

Kon tai bai?

Zaterdag vertrokken naar Curaçao, ben er nu wel achter gekomen dat ze op Bonaire en Curaçao geen enkele haast hebben!

Wij moesten 1,5 uur van te voren inchecken op Bonaire om naar Curaçao te gaan!
Wij netjes wachten tot het 14.00 was om naar Curaçao te vliegen, wij vonden het al aardig rustig op de luchthaven met 5 personen om naar Curaçao te vliegen!

Uit eindelijk kwam er op het bordje te staan dat de vlucht pas zou gaan om 16.10 en waarom? daar had niemand echt een antwoord op haha
Wij weer wachten ondertussen voedselbonnen gekregen aangezien wij wel uitgedroogd waren met 30 graden.

Om 16.10 nog geen enkel Insel air te bekennen, mensen die naar Paramaribo vlogen voor een familie bezoek kwamen alweer bijna terg met hun vliegtuig zolang duurde het!

Een familie uit Canada knepen hem toch wel toen het steeds later begon te worden.
De familie uit Canada toch maar weer vragen hoe laat de vlucht nou gaat.
Het meisje die alles moet regelen zou pols hoogte gaan halen maar bleef ondertussen 45 minuten weg en toen ze terug kwam zei ze... Zo geen idee...

Om 18.10 kwam toch eindelijk ons vliegtuig aan (joepie)
Na een vlucht van ongeveer 15 minuten, opstijgen en nog net 2 regels op je papier kunnen zetten als je die krijgt in het vliegtuig ( wat je komt doen in Curaçao) en dan land je alweer!

Op Curaçao aangekomen bleek de vlucht naar Canada al weg te zijn( vliegt maar 1x per week)
Dikke tranen bij die mensen en volkomen begrijpelijk werden ze aan hun lot over gelaten, het grond personeel had er duidelijk even geen zin in!

Na mijn veel belovende stempel in mijn paspoort vond ik het eigenlijk ook wel prima!
Buiten zou er een taxi op ons wachten en die was er natuurlijk niet.
Na ongeveer 20 min kwam er een hele grote donkere man op me af en vroeg of ik Kiem was! uh ja wat jij wil!

Bij ons logeer adres aangekomen te zijn werden we met open armen ontvangen!
Heel klein is het hier, er is plek voor ongeveer 8 gasten en wij zitten hier met nog 2 oudere mensen en voor de rest is het leeg.
Alles voor ons zelf hier en niet teveel geklets bij het ontbijt heerlijk!

Nog even onze weekplanning door genomen met onze mama voor deze week!
Zij zag dat wij met dolfijnen wilden gaan zwemmen op 15 december( mijn verjaardag) om 8 uur smorgens!! zij zegt ' dat gaan jullie niet doen hoor''
Zij de telefoon pakken en voor ons nog proberen een ander goed plekje te vinden!

Dat fijne plekje was vandaag ( 13-12-15 om 14.00) helemaal goed!
Bij het Sea aquarium is van alles te doen!
Ik ben gek op flamingo's en ik mocht ze voeren zo leuk!
Later werden de haaien gevoerd en ook die heb ik geaaid en eten gegeven! Zo rustig is het hier nu!

Om 14.00 was het tijd voor onze duik! ik zit de hele vakantie al te stuiteren voor deze snorkel sessie!

Ik kreeg er een opnamen bij voor mijn verjaardag!
Ik mocht dus ook als eerste naar de dolfijnen voor de foto sessie en de beste meneer zou alles filmen!

Later werden wij van de groep afgeschermd zodat er geen vreemde op de film kwamen! ook dit doen ze niet altijd maar aangezien het vrij rustig was kon dit !

Wij hebben 45 min gedoken gezwommen gespeeld van alles gedaan, wat een top dag!

De dag hiervoor hebben we ook al aquafari gedaan!
Wij kwamen daar een haf uur te laat aan, aangezien onze 'mama' hier alle tijd had om de weg uit te leggen en wij nog een auto moesten krijgen die ook alle tijd had!
Eenmaal aangekomen konden we als nog een half uur wachten en werd er niet eens gek opgekeken dat wij te laat waren!
Na onze excuses gemaakt hebben zei de Mevr. dood leuk! ' wij hebben geen haast hier en wij leven niet van de klok! wij genieten van alles'

Aqaufari is super tof wel prijzig aangezien wat je meemaakt en ziet!

Super leuk om te doen, je krijgt instructies mee aangezien er een duiker mee gaat en die laat je alle mooie visjes zien en koralen.
Aangezien wij al veel in Bonaire hebben gezien was dit een beetje saai en ik had het ijskoud onderwater.....
Als wij niet in Bonaire waren geweest was dit echt super geweest!
Je mag de vissen voeren onderwater en ze maken foto's..

Te otro biaha!

Tot volgende keer!





  • 17 December 2015 - 23:59

    Elise De Krosse:

    Nou nou... het kan niet op. Wat 'n avontuur Kim! En zulke prachtige foto's. Echt paradijselijk. Als ik jou was, dan ging ik er nooit meer weg hihi...

  • 18 December 2015 - 08:52

    Tamara:

    Wow wat een mega ervaring zeg !! Echt te gek allemaal om zo mee te leven hihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Abc reis

Mijn abc reis maand november en december

Recente Reisverslagen:

20 December 2015

Willemstad..... Home sweet home

14 December 2015

Curacao, dolfijnen en Aqafari

11 December 2015

Dag Bonaire

08 December 2015

Schildpadden

06 December 2015

Bonaire!!!
kim

Eindelijk is het zover

Actief sinds 09 Nov. 2015
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 7305

Voorgaande reizen:

24 November 2015 - 20 December 2015

Abc reis

Landen bezocht: